-<@ღ مریم پاییزی من ღ@>-

به اسمت می رسم،می لرزه قلبم، نمی دونی چه حالی داره بی تو

-<@ღ مریم پاییزی من ღ@>-

به اسمت می رسم،می لرزه قلبم، نمی دونی چه حالی داره بی تو

مخمل خاطره ی تو

 

وقتی که نگات می شینه روی دیوار اتاقم
عکس تو تو قاب چوبی دوباره میاد سراغم
یاد اون روزا می افتم ، با تو بودن زیر بارون
وقتی که شرمنده بودن ، پشیمون لیلی و مجنون
یاد اون شبا می افتم ، لب اون چشمه ی جاری
که گرفت از ما یه عکاس ، دو تا عکس یادگاری
یکی شون سهم تو بود و یکی شونم مال من بود
کجا فکرشو می کردیم ، آخرش جدا شدن بود
زیر رعد و برق تقدیر ، من و تو با هم شکستیم
توی رؤیاهامون اما ، هنوزم صاف و یه دستیم
گل سرخت اینجا روی طاقچست ،  خودش مرد و خاطرش هست  

توی میدون زمونه ، من و تو بازی رو باختیم
تقصیر طالع ما بود ، سرنوشتو خوب شناختیم
مث اون کلاغ قصه ، که نمی رسید به خونه
دوس نداش که مال هم شیم دست بی رحم زمونه
اسمش اینه که
تو رفتی ، یادگاریت رو به رومه
تو رو داشتن تا همیشه منتهای آرزومه
بی گناهی ، اما کوچت ، چه آتیشی زد به ریشه م
همیشه بهت می گفتم ، نباشی دیوونه می شم
می دونی ما بی گناهیم ، جرممون فقط وفا بود
هیچ دلی راضی نمی شه ، که بگه تقصیر ما بود
مخمل خاطره ی تو ،
تو صندوقچه ی چوبی
خوابیده مثل یه قصه ، پر راز و پر خوبی  

تو رو می سپرم به دست صاحب پونه و خورشید
اما افسوس و صد افسوس که تو رو به من نبخشید
  

شاعر : مریم حیدرزاده 

به یاد مریم

نظرات 3 + ارسال نظر
پرواز سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

این عکسه مریمه که عاشقشی؟
بدم نیس!تا ببینیم تو چی هستی؟

نه این سمیرا سیاحه- بازیگر

باقری پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

اشهد ان فاطمة بنت رسول الله عصمة الله الکبری و حجة الله علی الحجج

مژده دهید که مادر امام حسن وامام حسین متولدشد
مژده دهید که مادر بشریت متولد شد
عرض ادب واحترام وتبریک به پیشگاه حضرت صاحب الزمان بقیه الله الاعظم(عج)وشمادوستان بزرگوار وعزیز به مناسبت میلاددخترنبوت-همسرولایت ومادر امامت

کامبیز حسین پور پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://fargan.blogsky.com

زنده باد عشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد