-<@ღ مریم پاییزی من ღ@>-

به اسمت می رسم،می لرزه قلبم، نمی دونی چه حالی داره بی تو

-<@ღ مریم پاییزی من ღ@>-

به اسمت می رسم،می لرزه قلبم، نمی دونی چه حالی داره بی تو

اگه گریه بزاره می نویسم

اگه گریه بزاره می نویسم
کدوم لحظه تو رو از من جدا کرد
نگو اصلا نفهمیدی نگو نه
تو بودی اونکه دستامو رها کرد

خودت گفتی خداحافظ تموم شد
من و تو سهممون از عشق این بود
خوده تو حرمت عشق رو شکستی
بریدی آخره قصه همین بود

اگه مهلت بدی یادت میارم
روزایی رو که بی تو عینه شب بود
تمومه سهمت از دنیا عزیزم
بزار یادت بیارم یک وجب بود

بهت دادم تمومه آسمون رو
خودم ماهت شدم آروم بگیری
حالا ستاره ها دورت نشستن
منو ابری گذاشتی داری میری

بیا برگرد ازین بن بست بی عشق
بزار این قصه اینجوری نباشه 

آخه بذره جدایی رو چرا تو
چرا دستای تو باید بپاشه

خداحافظ نوشتن کاره من نیست
اخه خیلی باهات ناگفته دارم

اگه گریه بزاره می نویسم
اگه مهلت بدی یادت میارم

اگه گریه بزاره می نویسم
کدوم لحظه تورو از من جدا کرد
نگو اصلا نفهمیدی نگو نه
تو بودی اونکه دستامو رها کرد

خودت گفتی خداحافظ تموم شد
من و تو سهممون از عشق این بود
خوده تو حرمت عشق رو شکستی
بریدی اخر قصه همین بود!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پاییزی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://maryamepaeezi7.blogfa.com

سلام هادی جان.

ممنونم از اینکه به باغ پاییزیم اومدی.

با افتخار لینک شدید دوست عزیز.

باز هم با یک کلیک به باغ پاییزیم پلی بزنید.

راستی وبلاگتونم فوق العاده ست.

پیروز و پاییزی باشی.

شب زمستونیت بخیر . شادی و دلپسندی.

ساده گفتم سلام صمیمی میگم خدانگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد