-<@ღ مریم پاییزی من ღ@>-

به اسمت می رسم،می لرزه قلبم، نمی دونی چه حالی داره بی تو

-<@ღ مریم پاییزی من ღ@>-

به اسمت می رسم،می لرزه قلبم، نمی دونی چه حالی داره بی تو

به یاد مریم

 

 

Soğuk bir yağmur yağarken Resmin elimde  bakarken

وقتی که باران سردی می بارد تصویر تو را در دستانم نگاه می کنم



Dün akşam gözlerim doldu Verdiğin gülleri koklarken

دیشب چشمانم پر از اشک شد

هنگامی که گل هایی را که به من داده بودی بو می کردم



İçim içime sığmıyor, sensiz yar yüzüm gülmüyor

درونم جوش و خروشی است ، بی تو رویم نمی خندد



Geceler sabah olmuyor, firar etmiş uykularım

شب ها صبح نمی شوند، خواب هایم فرار کرده اند(نمی توانم بخوابم)



Resmini ateşe atarken, ayrılık şarkısı dinlerken

هنگامی که عکست را در آتش می انداختم، و ترانه جدایی را گوش می دادم



Ellerim kalem tutmadı, elveda mektubunu yazarken

نتوانستم قلم را در دست بگیرم تا نامه جدایی را بنویسمkiss.gif
 

نظرات 1 + ارسال نظر
mary سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

salam.
vaghean Gunel man ro yade u mindaze?!
:)

ta hala nemifahmidam chi mige ama alan fahmidam!
;)

in nazar ro show nakon plz.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد